Stressig dag

I dag vaknade jag 07.30 och sen dess har det varit full fart. Stressade i mig frukosten och på mig kläderna för att hinna till bussen, som jag så klart missade och fick lov att gå till tunnelbanan. På tunnelbanan läste jag på lite inför föreläsningen om Radio och TV historia på JMK.
När lektionen på JMK slutade började lektionen på SU. Vilket gjorde att jag fick springa till bussen, springa till tunnelbanan och sen springa till universitetet. Självklart hade jag skrivit fel sal på min almanacka så det slutade med att jag blev 30 minuter sen till mikroövningen (vilket ändå är ganska bra gjort)
Väl framme så var det bara att slå om media tänket och koppla på matte tänket. Det var faktiskt en jäkligt intressant lektion, tyckte jag.
Mina klasskompisar Sirin och Sofie såg dock inte ut att tycka att lektionen var så givande. Efter lektionen så satt vi oss i fiket och gjorde inlämningsuppgifterna tills imorgon. Dom var inte lika roliga, faktiskt jäkligt krångliga.
När klockan var 16.30 var jag i alla fall hemma och kunde äta lunch. Orkade dock inte laga mat så gick hem till Lorik och åt pizza istället. Tillsammans med Elisabet kollade vi sedan på årets första IDOL avsnitt.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0