Shopping dag med Valia! .......................................... och malin



Sitter i Loriks soffa och förvånas över vilken musik han och Valia sitter och lyssnar på. Den är... spännande.
Idag när jag var på universitetet såg jag de tältande studenterna. Det känndes lite jobbigt att se med egna ögon att folk faktiskt tältar för att det inte finns bostäder till alla. Nu ska jag låta Lorik blogga för jag har inget mer att säga // Malin

Idag har det hänt en massa! Ja det började med att jag följde med Valia för att shoppa! Gick runt i ungefär 6 timmar och Valia köpte en klänning från Filippa K och en scarf från Burberry. Båda var riktigt snygga! Sen efter all språng så skulle jag klippa mig! Frillan blev as skön dock gillade inte jag frisören som typ misshandlade mig, gjorde fett ont när han höll på! Efter det var det kina bufé som gällde! Fyfan vad GOTT DET VAR! Det blev först massa nudlar massa friterat med musslor till det sedan var det sushi dags och det är som vanligt det bästa som finns! Detta räckte inte för oss, nej, vi ville ha massa efterrätt också! Det blev friterad banan med glass och massa fruk och as goda kinesiska kokosbollar! Sen var det att rulla hem för vi var så mätta att det var fan nära till att vi sprack! Malin joinade oss när vi satt och åt! När vi skulle ta bussen till lappis var chauffören väldigt otrevlig mot Valia för att hon inte hade sitt legg med sig, han hade tydligen sätt att vi kastat ett kort till henne från fönstret och då trodde väl han att hon försökte planka med ett av våra kort men så var inte fallet! Åhh hur fan orkade han, slösade massa tid och det var många som väntade medan han höll på att dryga! ... Nu sitter vi iallafall här och lyssnar på skön musik och myser, Valia duschar och sen är det jag sen kanske det blir en skön powernap för jag är vidrigt trött! Malin myser vid min axel just nu och jag tycker hennes huvud väger som en vattenmelon! PUSS CIAO!

//Lorik

Lite bilder från dagens upptåg!


(Valia är sur för att det är så långt mellan Universitetet och Tekniska Högskolan)


(Fina jag hahah)

Kommentarer
Postat av: Corridor Mom

I approve of your hair, Lorik!

2010-08-31 @ 10:34:21
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 08:48:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0