Södertörns Högskola!



Idag hade jag upprop på Södertörns Högskola! Jag har då precis börjat på "Turismvetenskapliga programmet" på Södertörn! Det verkar helt ok faktiskt, mycket fräschare lokaler än vad SU har, dock är det en bit härifrån, man måste först ta bussen till Universitetet sen ta tunnelbanan till T-Centralen sedan ta pendeltåget mot Södertälje C och hoppa av i Flemingsberg. Tar ca 45 från mig. Men det kändes inte så långt faktiskt, kändes mycket kortare. Kommer bara vara drygt att vakna tidigt när man har tidiga lektioner. Om jag börjar 8.00 så måste jag nästan åka halv sju. Men vad ska man göra, jag har ju förberett mig för det.

Ikväll ska jag och Malin gå på Veronica Maggios konsert på Gröna Lund för att fira hennes antagning på JMK! Hörs senare om hur det gick ! Ciao!


Bloggen är fixad nu! Gjorde bakgrunden lite busig, haha samma mönster som tunnelbanesäten!


//Lorik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0