Skön dag!



Åhhh jag vaknade av att Valia ringer för att jag skulle öppna dörren! Såg ut som en jävla fågelskrämma när jag gick ner! Tog nyss dagens första cigg, vi ligger här och myser till något tv program! Om ett tag ska vi åka ner till stan, Valia ska kolla lite på kläder och jag ska klippa mig! Jag vet inte hur men Valia vet hur, hon älskar att bestämma när det gäller sånna saker! Så ni får se senare hur håret blev!

Idag var det välkomstdag på Södertörns Högskola, men jag sket i att gå, orkade inte kändes onödigt, jag vet ju hur allt funkar och jag orkar inte åka så långt bara för att få en visning runt skolan! Men imorgon jävlar då har jag min första föreläsning, är lite nervös det verkar vara konstigt upplägg för nu är det första veckan i skolan sen efter denna vecka är jag ledig 3 veckor! Jag förstår inte hur dem har tänkt haha okej om jag hade en tenta eller en stor uppgift men det är inget man behöver göra under dessa veckor! AS SKÖNT!

Nej nu ska jag käka frukost och göra mig iordning! Ciao


//Lorik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0