Skoldag

Nu är jag äntligen hemma efter dagens föreläsing om Utbud och efterfråga med sten Nyberg. Otroligt duktig föreläsare måste jag säga. Nu ska jag läsa kapitel 1-4 i kurs litteraturen och sen har jag pluggat klart för dagen. I morgon har jag min första matteövning, det ska bli spännande och se om man har kvar några kunskaper sen matte C.

Så här ser det ut på en föreläsning:

Denna termin studerar jag tillsammans med 600 stycken personer så våra föreläsningar äger rum i Aulan. Tänk er en biograf fast med bord, så ser en föreläsningssal ut. Jätte lite benutrymme och små vik bord. I dag varade min föreläsning i 3 timmar och under den tiden hade vi två korta raster, tillräckligt långa för att köa och köpa en kopp te, men inte mycket längre. Jag hade glömt att ladda min dator idag så jag fick lov att skriva för hand, vilket blev 6 stycken sidor och då ritade jag inte diagrammen eftersom de finns på internet.
Nej, nu ska jag kolla på entourage innan jag fortsätter att plugga.
// Malin

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur trivs du på su? vad är dte du studerar, program el kurs?

2010-08-31 @ 17:19:53
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej emilia. Jag trivs bra på su, det är en bra skola. Jag pluggar pol. kand programmet i statsvetenskap och nationalekonomi :)

2010-08-31 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0