Nyvaken och trött!

Sitter här och är fortfarande väldigt trött, känns som att jag inte fått nog med sömn fast jag har sovit i 10 timmar! Kollade nyss igenom Reinfeldts bok, och tycker det är så kul att Malin är med i den haha! När det gäller politik är hon direkt inte med Alliansen haha, men ändå är hon med i hans bok! Det var dock under gymnasiet när hon spelade fotboll och då råkade laget se honom och ville fotas med honom! Så mysigt av honom! :D
Just nu har jag bara en filt över fönstret för att man inte ska vakna av ljuset på morgonen! Senare om vi hinner ska vi på "Sats" för att träna, jag och Malin har ju fixat medlemskap där, dem stod vi Universitetet och dem hade massa rabatter för studenter så vi haka på! Låter lovande och tycker det ska bli kul att börja träna igen! Ni får se hur träningen går lite senare! Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0