Malins måndag

Lorik tyckte att jag skulle berätta vad jag har gjort idag. Min dag har då inte varit lika soft som hans. Jag vaknade nämligen 08.00 och sen dess har jag varit i full gång. Började med föreläsning om nationalekonomi på su, för att sedan stressa till karlavägen för en introduktionsföreläsning på JMK. Efter det så tänkte jag gå och äta för min mage skrek verkligen efter mat, men det fick jag inte utan direkt efter den föreläsning så var det dags för föreläsning om medie- och kommunikationsvetenskap.
När klockan var halv 3 fick jag äntligen gå och äta, då mötte jag upp min vän Amelie på Karlaplan och vi gick till foam för att luncha.

När Amelie började jobba så mötte jag upp min vän Sirin på stureplan för att agera smakråd och få information om vår föreläsning på su som jag missade. Hon hittade inte riktigt allt hon behövde så de får bli en runda till när jag får pengar.

Sen mötte jag upp Lorik och Valia och åkte hem. Nu ska jag kolla på TV och absolut inte plugga.


Bilder från Foam:


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 04:43:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0