En helt vanlig Onsdag

lappis


För att få en inblick på vårat liv så tänkte jag berätta vad vi gör exakt just nu. Lorik ligger och myser under en filt och pratar om Kvällens planer, medan jag ligger och hoppas på att han snart ska slå på family guy.

Dagen har varit riktigt chill med pizza och prat hemma i Loriks studentrum på Lappis. Vi har dock pratat politik nästan hela dagen och de disskusionerna är inte lätta kan jag lova er eftersom han och jag har väldigt olika politiskaåsikter.

Kvällens planer är att dra ner på stureplan och festa satan hela natten lång. Börjar dock här med drinkar och trevligt sällskap för att sedan gå ner till vår väns jobb Oxid, sen får vi se var vinden för oss.

sturep

// Malin

Kommentarer
Postat av: Helen

I wish I could've heard those political discussions!

2010-08-25 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0